E-Book Dari Kepompong Hutang Kepada Bebas Kewangan – Nurussalam Aziz

sample-3

Pasal asalnya, buku ini telah disiapkan pada tahun 2014 dan ingin diterbitkan kepada para pembaca sekalian. Atas dasar yang tidak diketahui, pihak penerbit menangguhkan untuk menerbitkan buku ini. Jadi, atas dasar ingin berkongsi.. saya memberi penulisan dalam bentuk e-book secara PERCUMA. Ya, secara percuma. Mungkin anda tanya, apa yang saya dapat dari hasil penulisan ini. Mudah sahaja, sekiranya ilmu di dalam ini membawa kebaikkan kepada anda dan anda mempraktikkannya maka secara automatik saham akhirat saya sudah dibina kat ‘sana’. Harap-harap ia bawa kebaikkan kepada anda semua.

Buku ini adalah perkongsian peribadi saya dari seorang yang melakukan kesilapan berhutang secara membuta tuli kepada seorang yang dapat menyelesaikan hutang yang tidak baik. Lain orang, lain cara penyelesaian mereka. Di dalam itu juga saya ada selitkan amalan-amalan menurut Islam yang saya lakukan iaitu usaha dan bertawakal dengan Alla SWT. Buku ini adalah lengkap dan bukannya dipecahkan seperti sebelum ini.

Saya membenarkan anda untuk mencetak (103 muka surat) untuk kegunaan anda sendiri tetapi saya melarang sekiranya anda membuat duit dari kandungan buku ini. Anda juga boleh ‘kongsi’kan pautan laman ini kepada sesiapa sahaja yang anda rasa bermanfaat kepada mereka. Anda boleh lihat pautan ini untuk memuat turun kandungan e-book lengkap ini.

Dari Kepompong Hutang Kepada Bebas Kewangan_NurussalamAziz

Advertisements

Sila Tinggalkan Pesanan... Terima Kasih

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s