Paper Box

Gift Set

Alhamdulillah, nampaknya saya mula melebarkan perniagaan ke arah packaging kertas atau lebih dikenali dengan ‘paper box’. Memandangkan saya bergelumang dengan pekerjaan grafik, tidak ada salahnya saya meng’apply’ pengalaman yang ada dalam bidang grafik juga. Namun begitu, bidang percetakkan agak berbeza sedikit dengan pengalaman kerja dahulu. Tetapi bagus juga, menambah ilmu dalam pelbagai bidang.. baru tidak rasa statik dalam graf kehidupan.

Memandangkan perniagaan ini lebih menuju ke arah yang lebih serius, satu syarikat persendirian @ ‘enterprise’ telah ditubuhkan. Syarikat ini lebih kepada perkongsian antara saya dan rakan sepejabat. Blog juga baru di cipta tetapi masih dalam proses penambahbaikkan. Kami memilih nama syarikat sebagai ezi trader atau boleh lawati blog kami: ezitrader.blogspot.com (takde informasi lagi).

Ini merupakan produk pertama yang di buat untuk seorang klien @ mak mertua saya untuk buat “packaging gift set”. Konsep yang mak mertua saya mahukan ialah “elegan dan eksklusif”. Insya’allah.. nanti saya akan terangkan secara terperinci dalam blog syarikat iaitu ezi trader.

Saya cuba mengemaskini informasi di dalam blog tersebut untuk memudahkan para pembaca melihat rekacipta dalam pembinaan ‘paper box’. Terima kasih…🙂

2 comments on “Paper Box

Sila Tinggalkan Pesanan... Terima Kasih

