Biskut Raya 2013

Assalamualaikum kepada semua yang membaca dan bakal pembeli,

Di sini saya ingin iklankan biskut raya yang ‘homemade’ iaitu biskut raya yang di buat oleh mak mertua saya sendiri. Beliau mempunyai pengalaman buat kuih raya ni dah berbelas-belas tahun dan pelbagai teknik di gunakan untuk menjadikan biskut raya itu lebih baik dari semasa ke semasa. Setiap jenis kuih raya menggunakan teknik yang berbeza untuk mengekalkan kelainan dan trademark kepada biskut raya tersebut.

Biskut raya ini dilahirkan di utara tanah air iaitu Alor Setar. Jadi memandangkan saya ni dok area Selangor, apa salahnya saya mengembangkan lagi perniagaan ibu mertua saya ni. Tempahan kalau boleh cepat skit supaya anda tidak terlepas dari memiliki biskut raya yang diingini.

Nanti saya confirmkan bila stok akan sampai ke rumah saya.

Di antara biskut raya yang available:
– almond london: 44 pieces
– mushroom: 46 pieces
– apple tart roll: 42 pieces
– snow tart roll: 42 pieces
– strawberry tart roll: 42 pieces
– blueberry tart roll: 42 pieces
– pineapple tart roll: 46 pieces
– cashew nut: 47 pieces
– butterfly: 46 pieces
– crispy cheese: 47 pieces
– jelly tip: 46 pieces
– assorted door gift: 40 pieces
– mix tart roll: 20 pieces

SMS untuk dapatkan harga.

No contact saya:  014- 333 6369  (Nurussalam Aziz)

Boleh membuat penghantaran terus ke rumah anda atau boleh COD. Pos tak digalakkan takut biskut hancur nanti tak jadi rupa biskut lak.

macam-macam ada

macam-macam ada

4 comments on “Biskut Raya 2013

Sila Tinggalkan Pesanan... Terima Kasih

