Air Zam-Zam

PrintDi sini saya buat beberapa posting mengenai perniagaan yang saya buat secara sambil-sambilan. Emm… mengapa saya memulakan perniagaan air zam-zam. Pada asalnya, saya membuat pembelian air zam-zam ini untuk anak-anak saya. Rasanya tidak terlalu pelik kerana saya membeli di atas beberapa sebab iaitu sejarah air zam-zam, peristiwa yang terlibat dengan air zam-zam, kebaikkan air zam-zam dan pelbagai lagi berita-berita positif mengenai air zam-zam ini. Saya mengambil kata-kata ini “air zam-zam adalah sebaik-baik air yang di cipta oleh Allah s.w.t”. Jadi apa salahnya sambil-sambil saya beli, saya jual pula kepada sesiapa yang memerlukan.

Insya’allah, ada sesiapa yang nak beli. Saya leh hantar sampai ke rumah.. yang penting buat appointment dahulu.🙂

Posting Courier Charge:
Semenanjung: RM 20
Sabah dan Sarawak: RM 120

7 comments on “Air Zam-Zam

Sila Tinggalkan Pesanan... Terima Kasih

