Masalah Tidak Boleh Memuat Naik Gambar

Hmm..mintak maaf kepada pembaca-pembaca sekalian kerana saya menghadapi sedikit masalah teknikal berkaitan muat naik gambar ke blog ini. Kalau hendak di kira masalah gambar ini, bagi saya ia adalah masalah ‘minor’ sahaja kerana dalam blog ini saya banyak berkongsi dari sudut penulisan. Tapi sekiranya di tambah dengan gambar, mesti ia lebih menarik kan?

Buat masa ini, hanya tulisan sahaja yang akan ada di dalam penulisan nukilan saya ini. Tiada sisipan gambar. Sekiranya ada sesiapa yang boleh memberi cadangan untuk menyelesaikan masalah teknikal, amat-amat di harapkan. Terima kasih..

*p/s: Mintak maaf kepada pembaca yang menunggu sambungan hasil nukilan saya yang seterusnya. Nanti-nanti saya akan berkongsi kepada pembaca kelak, Tungguuuuu…

Alhamdulillah.. dah boleh pos gambar. Hehe. Rupanya memang wordpress ni tengah problem sebelum ni.

Sila Tinggalkan Pesanan... Terima Kasih

